دانلود اهنگ جدید امیر تتلو به نام {بزار تو حال خودم باشم }

...§§§دانلود اهنگ های جدید §§§.....

بزار تو حال خودم  باشم منو چند تا شمع

بزار تو حال خودم باشم نه نمیخوام پا شم

نمیخوام پاشم نمیخوام پاشم

بزار تو حال خودم  باشم منو چند تا شمع

بزار تو حال خودم  باشم اصلا نمیخوام پاشم

بزار تو حال خودم باشم نمیتونم زورکی تو دل تو جاشم

بزار تو حال خودم باشم میخوام چند روزی تنها باشم

روزی تنهـــــا شـــــــــــم

بزار تو حال خودم باشم نمیخوام رویاهای تو از هم بپاشن

قشنگی صورت تو به خنده هاشن , به خنده هاشن

بزار تو حال خودم باشم , باشم , باشم منو چند تا شمع

بزار تو حال خودم باشم نه نمیخوام پا شم

نمیخوام پاشم نمیخوام پاشم

نمیخواد پاشه , نمیخواد پاشه

بزا برو منو اصن با این هوا

هوایی که خیلی بد میشه شبا

میخوام این شبای سختو یه جوری از پسش برام

از پسش برام رو شده دستت برام

بزا برو من و نیا این ورا

من حالم خوبه همین پایین ترا

این زندونی که ساختی رو میخوام

از حبسـش درام تنگه قفسش برام

ببین من میخوام از پسش برام

بزار تو حال خودم  باشم منو چند تا شمع

بزار تو حال خودم باشم نه نمیخوام پا شم

نمیخوام پاشم نمیخوام پاشم

بزار تو حال خودم باشم  باشم  باشم

منو چند تا شمع

بزار تو حال خودم  باشم اصلا نمیخوام پاشم

نمیخواد پاشه , نمیخواد پاشه

نمیخواد پاشه , نمیخواد پاشه …

  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 دی 1392برچسب:,

] [ 15:20 ] [ محمد رضا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه